×
Back left
Back right

Kidzworld Blogs

Check out what other Members are talking about in the latest blog posts.

Top Blogs

MATH SHAPES

hi guys !!!!!!!!!!!!! Omg u...
Arrow left side

thinking....

hey guys this is my first i...
Arrow left side

oh no

Ugh ! tommarow school and n...
Arrow left side

My life

My life is about school
Arrow left side

night is cold

ahhh cold freezing lol nigh...
Arrow left side

Latest Blogs

Latest Blog Posts

Check out what other Kidzworld Members are talking about.

stupid me

Posted about 6 years by jenster2000

Thumb

Its not fair there is too much going on Wtf am I meant to do. I have not been on for ages coz I forgot so there 4 have no...

Love....

Posted about 6 years by Hanna2512

Default girl

I LOVE VALENTINES DAY! James gave me flowers and then we went and had a nice romantic meal on the beach! The only problem is ...

me.. kinda

Posted about 6 years by bpbpbp_2003574

Thumb

my life is very boring so there isnt much to blog about so when something exciting happens ill blog... find the d bbbbbbbbbbbbb...

Myself

Posted about 6 years by girly-geogina_2030325

Thumb

Hey guys im new here. My name is Georgina Im 13 years old. In this blog I will be telling ye a bit of info on me :) I was in da...

fake people

Posted about 6 years by RADA27_1960489

Thumb

people are so fake i cant stand them they just annoy me so muuch i cant take it no more next thing they do i am gona sock them ...

It's valentines day!!!!!!!

Posted about 6 years by goodlife101

Thumb

Happy V-Day!

V-DAY

Posted about 6 years by RosieXD_2028338

Thumb

hApPy VaLeNtInE dAy EvErY1 :love

Personal blog about ME!

Posted about 6 years by Kezia135

Thumb

Gonna say what i do everyday!

Cinema....

Posted about 6 years by Hanna2512

Default girl

Going to see the woman in black with my brothers! So excited

Valentines Day :)

Posted about 6 years by avrillavinge3452

Thumb

see if u have a valentine he is/she is gonna hurt your lovin beautiful caring heart. but if u dont i feel sowwry :( but stand u...

My Blog

Create a Post on Your Blog

This is your chance to have your say! Share a joke of the day, vent about your P.E. teacher, or stir up some debate. Don't forget to come back and post often. Your readers are waiting for you!

News Feed

To view your full News Feed please Login using your Username and Password or Register with Kidzworld!

Forum Activity