Kw-logo-smaller

Music

Country
If you like music with a twang, this is the place for you. Chat about the best country hits, albums and artists with other music lovers.

Name That Song

Posted By:
bladerben
bladerben
Member since:
June, 2011
Star
Status: Offline
Posts: 5
only prettier -miranda lambert

Name That Song

Posted By:
Jesus_Loves_you_11
Jesus_Loves_you_11
Member since:
February, 2011
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 1424
good ok heres another one When I look to my left see his suntanned hands His muddy river hair and his thousand acre plans I'm all shook up like a quarter in a can Ain't life sweet, yeah

My namez Victoria. I likez z'z!!! (;

I LOVEZ to RP!!!

I work at the KW's Epic Spa!!! Cheak it outz in General....
KW


Name That Song

Posted By:
bladerben
bladerben
Member since:
June, 2011
Star
Status: Offline
Posts: 5
ummm i dont know tht one gimme a hint??

Name That Song

Posted By:
AlphaT
AlphaT
Member since:
April, 2011
StarStarStarStarStar
Status: Online
Posts: 7787
I have a country song no one will ever get.


Name That Song

Posted By:
Jesus_Loves_you_11
Jesus_Loves_you_11
Member since:
February, 2011
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 1424
I daydream of me an' a cold cotton pillow And the feel of his skin The window sill smiles and before I know it I'm miles away a-sittin' next to him Miles away a-sittin' next to him Ooh, ooh, ooh, life's so sweet right here in the passenger seat

My namez Victoria. I likez z'z!!! (;

I LOVEZ to RP!!!

I work at the KW's Epic Spa!!! Cheak it outz in General....
KW


Name That Song

Posted By:
Jesus_Loves_you_11
Jesus_Loves_you_11
Member since:
February, 2011
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 1424

"AlphaT" wrote:

I have a country song no one will ever get.
Ok i wanna give it a shot...

My namez Victoria. I likez z'z!!! (;

I LOVEZ to RP!!!

I work at the KW's Epic Spa!!! Cheak it outz in General....
KW


Name That Song

Posted By:
ryan2254
ryan2254
Member since:
August, 2011
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 57
your on the phone with your girlfriend shes upset she going on off about something you said cuz she doesnt get your humor like i do im in the room with a typical tuesday night listening to the music she doesnt like cuz she doesnt get your story like i do cuz shje wears short skirts and i wear t shirts shes cheer captin and im on the bleachers dreaming about the day when i wake up and find what your looking for has been here the whole time if you cloud see that im the one who understands you been here the whole time so why cant you see you belong with me you belong with me

Name That Song

Posted By:
Dannii_wuz_here
Dannii_wuz_here
Member since:
February, 2011
StarStar
Status: Offline
Posts: 14
wow, its u belong wit me by taylor swift..

Danniii Eltingg


Name That Song

Posted By:
ryan2254
ryan2254
Member since:
August, 2011
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 57
are you a taylor swift fan? and yes you are right

Name That Song

Posted By:
Dannii_wuz_here
Dannii_wuz_here
Member since:
February, 2011
StarStar
Status: Offline
Posts: 14
kinda and ik smile

Danniii Eltingg


play online games

Candy-100

A great online version of the famous Candy Crush. This is the best game launched...

1515_gl_kidzworld_100x100_jpg_fz

Intriguing planets, weird and wonderful characters; challenge friends and find a...

157262_(2)

When you go back to Candyland, you’ll wonder why you ever left in the first plac...

100x100_ra_logo_girl

Uncle George has left you his farm, but unfortunately it’s in pretty bad shape. ...

_thumb_100x100

Shoot blobs with different properies to merge yellow blobs. Your blobs can be re...

latest forum posts

KIN (Kid's International News)-moved

ask gurgle the stomach a question don't be...

ask gurgle the stomach a question don't be...

What's your forum post count?

Check The Time (What is the exact Time)

We the Kidz

latest videos