x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kidzworld Logo

Roleplay Central

← Previous 1 3 4 5 6
Posted By:
lightshadow
lightshadow
Member since:
February 2011
Status:
Offline

Posts: 2709
StarStarStarStarStar
Posted about 3 years ago
Well you know the deal with Creepypasta? Well yeah. Here's the people that you can be:

Jeff The Killer: sandiestcomet

Slenderman: Mrawesomegamer

BEN DROWNED: Me

No Eyed Jack: Me

Jane The Killer: jomemei

Herobrine: jomemei

Hoodie:

Masky:

Tell me if there's more smile
Tell the story of the person you chose till you get bored.

Ahoy there! Hope you're having a good day!
If not, I hope it improves =3
You're awesome btw.


Posted By:
sandiestcomet
sandiestcomet
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 1709
StarStarStarStarStar
Posted about 3 years ago
( EYYYYYYY) (says the greaser.....only us two will get that) (tanks!)

pls

pls................................................


Posted By:
lightshadow
lightshadow
Member since:
February 2011
Status:
Offline

Posts: 2709
StarStarStarStarStar
Posted about 3 years ago
(I knew you'd wanna be Jeff so I set you as Jeff first :3)

Ahoy there! Hope you're having a good day!
If not, I hope it improves =3
You're awesome btw.


Posted By:
Mrawsomegamer
Mrawsomegamer
Member since:
October 2012
Status:
Offline

Posts: 2091
StarStarStarStarStar
Posted about 3 years ago
(Slenderman. if that's ok.)

Tom
15
Musician, Dancer, and an Aspiring Paramedic.


Posted By:
Jomeimei
Jomeimei
Member since:
June 2012
Status:
Offline

Posts: 7678
StarStarStarStarStar
Posted about 3 years ago
Lol, an I be Slenderman and Jane?

~ "Oops, it seems I've said too much! Well it's alright, its just a tall tale anyway. Call me again and at the signal, I'll tell you an even stranger tale..." ~

7600th post 4/4/15


Posted By:
sandiestcomet
sandiestcomet
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 1709
StarStarStarStarStar
Posted about 3 years ago
(uh...slendy is taken!)

pls

pls................................................


Posted By:
Jomeimei
Jomeimei
Member since:
June 2012
Status:
Offline

Posts: 7678
StarStarStarStarStar
Posted about 3 years ago
HEROBRINE!!! Yeah! Minecraft Legend!!!

~ "Oops, it seems I've said too much! Well it's alright, its just a tall tale anyway. Call me again and at the signal, I'll tell you an even stranger tale..." ~

7600th post 4/4/15


Posted By:
lightshadow
lightshadow
Member since:
February 2011
Status:
Offline

Posts: 2709
StarStarStarStarStar
Posted about 3 years ago
Right Hoodie, Masky and Herobrine are left.

Ahoy there! Hope you're having a good day!
If not, I hope it improves =3
You're awesome btw.


Posted By:
sandiestcomet
sandiestcomet
Member since:
February 2013
Status:
Offline

Posts: 1709
StarStarStarStarStar
Posted about 3 years ago
(HAI LIGHT! also i thoght someone wanted 2 be herobrine?)

pls

pls................................................


Posted By:
lightshadow
lightshadow
Member since:
February 2011
Status:
Offline

Posts: 2709
StarStarStarStarStar
Posted about 3 years ago
(Fixed, Masky and Hoodie left Big Grin We shall start. The story is up to everyone. I have NO say in it)

Ahoy there! Hope you're having a good day!
If not, I hope it improves =3
You're awesome btw.


← Previous 1 3 4 5 6

Latest Forum Posts

What's your favorite bird and why?

Rate the singer above you

last one to say 'summer" wins!

Rate the singer above you

What's your favorite bird and why?

last one to say 'summer" wins!

last one to say 'summer" wins!

The wrong anwsers game! :3

The wrong anwsers game! :3

The wrong anwsers game! :3

Latest Videos

Play Online Games