Kw-logo-holiday

Random

General
Want to talk with your buddies without clogging up the rest of the forums? This is the spot to do it!

LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

Posted By:
Hoax
Hoax
Member since:
May, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 75
FALL OUT BOYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TECH N9NE!!!!!!!!!!! BLACK PARADE!!!!!!!!! THOUSAND FOOT KRUTCH!!!!!!!!!!!!!!!!

I was originally gonna post a racist joke here but I knew you guys wouldn't like it, your welcome Americans, Russians, Muslims, Kenyans, Chinese, Japanese, Korea, Mexicans, Austrians, Germans, British, and last but not the least, Penguins.


LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

Posted By:
Hoax
Hoax
Member since:
May, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 75
And of course Green Day

I was originally gonna post a racist joke here but I knew you guys wouldn't like it, your welcome Americans, Russians, Muslims, Kenyans, Chinese, Japanese, Korea, Mexicans, Austrians, Germans, British, and last but not the least, Penguins.


LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

Posted By:
Minime97
Minime97
Member since:
March, 2008
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 1199
BVB, ETF, FIR, Rise Against, MCR, Blink 182, Papa Roach, Sum41

Untitled
I LOVE GREEN DAY!!!!!!
yep thats about it.
they will soon take over and i will be happy Smile Nose
100% nerd!! yay!


LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

Posted By:
Karri Iero
Karri Iero
Member since:
February, 2012
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 2667
People, people, people... Why not argue over a band that is so amazingly, awesomely epic you can't say they suck? My Chemical Romance.


LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

Posted By:
katiebug586
katiebug586
Member since:
September, 2011
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 1143
I could care less! *faces her back against the wall*

yes your banned! HEHE!

look at my dog shes so cute right

Hello There

my dad and my puppy princess


LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

Posted By:
Karri Iero
Karri Iero
Member since:
February, 2012
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 2667

"Minime97" wrote:

BVB, ETF, FIR, Rise Against, MCR, Blink 182, Papa Roach, Sum41
MCR BEATS ALL OTHER BANDS. :3


LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

Posted By:
Minime97
Minime97
Member since:
March, 2008
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 1199

"Karri Iero" wrote:

"Minime97" wrote:

BVB, ETF, FIR, Rise Against, MCR, Blink 182, Papa Roach, Sum41
MCR BEATS ALL OTHER BANDS. :3
yeah they're cool, but i disagree. I love FIR and Green Day personally haha

Untitled
I LOVE GREEN DAY!!!!!!
yep thats about it.
they will soon take over and i will be happy Smile Nose
100% nerd!! yay!


LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

Posted By:
Karri Iero
Karri Iero
Member since:
February, 2012
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 2667

"Minime97" wrote:

"Karri Iero" wrote:

"Minime97" wrote:

BVB, ETF, FIR, Rise Against, MCR, Blink 182, Papa Roach, Sum41
MCR BEATS ALL OTHER BANDS. :3
yeah they're cool, but i disagree. I love FIR and Green Day personally haha
Hmph. >.>


LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

Posted By:
Hoax
Hoax
Member since:
May, 2012
StarStarStar
Status: Offline
Posts: 75

"Minime97" wrote:

BVB, ETF, FIR, Rise Against, MCR, Blink 182, Papa Roach, Sum41
good and 50 cent, Linkin Park, Immortal Technique, Jay-Z, the off spring, Nickel back, Beastie Boys, AND Tech n9ne.

I was originally gonna post a racist joke here but I knew you guys wouldn't like it, your welcome Americans, Russians, Muslims, Kenyans, Chinese, Japanese, Korea, Mexicans, Austrians, Germans, British, and last but not the least, Penguins.


LAST 1 TO POST WINS ! ! :D

Posted By:
Minime97
Minime97
Member since:
March, 2008
StarStarStarStarStar
Status: Offline
Posts: 1199

"Karri Iero" wrote:

"Minime97" wrote:

"Karri Iero" wrote:

"Minime97" wrote:

BVB, ETF, FIR, Rise Against, MCR, Blink 182, Papa Roach, Sum41
MCR BEATS ALL OTHER BANDS. :3
yeah they're cool, but i disagree. I love FIR and Green Day personally haha
Hmph. >.>
hey, but MCR is beast too tho

Untitled
I LOVE GREEN DAY!!!!!!
yep thats about it.
they will soon take over and i will be happy Smile Nose
100% nerd!! yay!


play online games

Hour-of-code-tumb

Codey the troll is lost! Help him avoid obstacles and get back into the computer...

Candy-quest-feature

Your troll is lost! Help it avoid obstacles and get back into the computer.

Fo...

Dragon-dash

Your dragon must return to guard the treasure! Help it gather lost coins and avo...

_thumb_100x100

Shoot blobs with different properties to merge yellow blobs. Your blobs can be r...

1005_cc_kidz_100x100_vlh

Candy's got her candies into a terrible mess, can you help her to sort them out?

Candy-100

A great online version of the famous Candy Crush. This is the best game launched...

_thumb_100x100

Bloons 2 is here! A worthy and awesome sequel at last to our original Bloons gam...

Frostbox_100x100

Explore the world or hang out with friends in your own condo. Get a unique look,...

latest forum posts

Thinking Which Cartoon Character Are You? ...

Thinking Which Cartoon Character Are You? ...

Thinking Which Cartoon Character Are You? ...

Thinking Which Cartoon Character Are You? ...

Thinking Which Cartoon Character Are You? ...

A person at school ya hate at school.

latest videos