×
Back left
Back right
Posted almost 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 8272

"EJGamer" wrote:



"NachozRule" wrote:






"EJGamer" wrote:




Can I be in this?

yeh, name and do you mind being in romantic stuff like yuri 


Name shall be EJ and,No I don't mind romantic stuffs

both of your characters will be put in at some time later, thanks for the entriess i guesss.

H3H3H3H3 >:]


Posted almost 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 8272

"jordand08" wrote:

There's gonnna be a lot of girls in this, WE NEED GUYS

we sure do
i dont think any of the guys are gonna wanna be in this tho. :P 

H3H3H3H3 >:]


Posted almost 5 years ago

Posted By:

Thumb
Junior Mod
Member since:
October 2010
Posts: 12692

"NachozRule" wrote:



"jordand08" wrote:


There's gonnna be a lot of girls in this, WE NEED GUYS

we sure do
i dont think any of the guys are gonna wanna be in this tho. :P 

We need em anyway

Someone once told me not to bite off more than I can chew. I told them I'd rather choke on greatness than nibble on mediocrity.


Posted almost 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 8272

POV: SAGE
As i walked down the long hall I heard two voices, they were coming from inside a closet.
Suspicious, I opened the closet door.
I laughed at what I saw, there were to starving girls there, whimpering, and on the verge of death.
They looked like they were given some kind of plastic to eat.
 

thats it for now

H3H3H3H3 >:]


Posted almost 5 years ago

Posted By:

Thumb
Junior Mod
Member since:
October 2010
Posts: 12692

Plastic? xD

Someone once told me not to bite off more than I can chew. I told them I'd rather choke on greatness than nibble on mediocrity.


Posted almost 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 8272

"jordand08" wrote:

Plastic? xD

well, ur kinda insane remember 

H3H3H3H3 >:]


Posted almost 5 years ago

Posted By:

Thumb
Junior Mod
Member since:
October 2010
Posts: 12692

"NachozRule" wrote:



"jordand08" wrote:


Plastic? xD

well, ur kinda insane remember 

Yes.

Someone once told me not to bite off more than I can chew. I told them I'd rather choke on greatness than nibble on mediocrity.


Posted almost 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 8272

i gotta go might be on later and write some more

H3H3H3H3 >:]


Posted almost 5 years ago

Posted By:

Thumb
Junior Mod
Member since:
October 2010
Posts: 12692

Okay

Someone once told me not to bite off more than I can chew. I told them I'd rather choke on greatness than nibble on mediocrity.


Posted almost 5 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Posts: 8272

POV: JORDAN
I had no money, I faked it all, I just wanted another person in my house, and free cookies.
The girl didn't seem to mind as I shut off the doors, she knew what kind of situation she was in, but she didn't seem to care.
I smiled when my little alarm went off, someone had opened the closet door, where I kept my other friends, this was not acceptable.
POV: BETZY
I looked at the person who had just opened the door, I thought it was Jordan at first, coming to give us our daily meal of fake plastic food, but it was someone else.
I screamed when I saw her, she was covered in scars and there was blood all over her, I crawled to the back of the closet, scared to death.

H3H3H3H3 >:]


News Feed

To view your full News Feed please Login using your Username and Password or Register with Kidzworld!

Forum Activity