×
Back left
Back right

If YouWant To e-date, Read This

Celebs cartoon
Posted almost 7 years ago

Posted By:

Default girl
Lock

"goosebumps_fan189" wrote:

"♥ChristineLovesYeww♥" wrote:

"ximscenex" wrote:

"♥ChristineLovesYeww♥" wrote:

"ximscenex" wrote:

"♥ChristineLovesYeww♥" wrote:

*presses the imaginary like button* I agree with this post.There's soo many desperate people here and its getting on my damn nerves
There's no need to curse though
oh here thats not a curse word
oh sorry! oops!
its okay. also hell is not a bad word on here to.I think those are the only two words on here that are not bad words.anyways lets not get off topic
yeah your so right
(:




♥ChristineLovesYeww♥
♥I'm Not Your Normal Ordinary Teenage Girl.I'm Imperfect And Proud Of It♥


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Agree. ithink e-dating is really pointless. there are plenty of fish under the sea ppl! *clicks invisible like button*

Trust me i'm a doctor.


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
No E-Dating....

unicorns and rainbows. x3


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Default girl
Lock

"x Amazing Ally x" wrote:

No E-Dating....
Umm not trying to be mean but You seriously need to go back to the first post and read. Zonkers! made this board so he can tell the desperate people here on kw what happens if they try to e-date on here.




♥ChristineLovesYeww♥
♥I'm Not Your Normal Ordinary Teenage Girl.I'm Imperfect And Proud Of It♥


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock

"♥ChristineLovesYeww♥" wrote:

"x Amazing Ally x" wrote:

No E-Dating....
Umm not trying to be mean but You seriously need to go back to the first post and read. Zonkers! made this board so he can tell the desperate people here on kw what happens if they try to e-date on here.
Yeah, I Know Sweetie! xD I'm Just Warning Everyone If They Decide To Do It [; E-dating is Bad! Hehe ^.^

unicorns and rainbows. x3


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock
Btw, I wasn't trying to be mean and stuff when I said that. ;D

unicorns and rainbows. x3


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Default girl
Lock

"x Amazing Ally x" wrote:

"♥ChristineLovesYeww♥" wrote:

"x Amazing Ally x" wrote:

No E-Dating....
Umm not trying to be mean but You seriously need to go back to the first post and read. Zonkers! made this board so he can tell the desperate people here on kw what happens if they try to e-date on here.
Yeah, I Know Sweetie! xD I'm Just Warning Everyone If They Decide To Do It [; E-dating is Bad! Hehe ^.^
Lol okay. and yeah E-dating is bad,pointless,and stupid.And i know you weren't being mean. (:




♥ChristineLovesYeww♥
♥I'm Not Your Normal Ordinary Teenage Girl.I'm Imperfect And Proud Of It♥


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Lock

"♥ChristineLovesYeww♥" wrote:

"x Amazing Ally x" wrote:

"♥ChristineLovesYeww♥" wrote:

"x Amazing Ally x" wrote:

No E-Dating....
Umm not trying to be mean but You seriously need to go back to the first post and read. Zonkers! made this board so he can tell the desperate people here on kw what happens if they try to e-date on here.
Yeah, I Know Sweetie! xD I'm Just Warning Everyone If They Decide To Do It [; E-dating is Bad! Hehe ^.^
Lol okay. and yeah E-dating is bad,pointless,and stupid.And i know you weren't being mean. (:
Thanks For Understanding. [;

unicorns and rainbows. x3


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Thumb
Posts: 454

I agree! Some ppl on here on TOO YOUNG to even date in real life, so WHY would they do it on the internet? And thats why I MYSELF dont E-date. Anyone agree?

I..... LUV......... SPARKLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted almost 7 years ago

Posted By:

Default girl
Lock

"cr2diva101" wrote:

I agree! Some ppl on here on TOO YOUNG to even date in real life, so WHY would they do it on the internet? And thats why I MYSELF dont E-date. Anyone agree?
agree. I have to admit the kids that are like really young like 11 and below are the mostly the ones I see asking for a bf or gf at a young age on here and I would be like omg you dont know how much danger and trouble your gonna be in




♥ChristineLovesYeww♥
♥I'm Not Your Normal Ordinary Teenage Girl.I'm Imperfect And Proud Of It♥


News Feed

To view your full News Feed please Login using your Username and Password or Register with Kidzworld!

Forum Activity