Kw-logo-smaller
Can't find a group that interests you? That’s
okay, you can make your own! create group

find a group

KW groups are a fun and cool way to meet other kids.
Find-groups-gary

Find A Group

KW Groups are fun and cool way to meet other kids.

What Are Groups?

KW Groups are places where you and your friends can hang out and talk about similar interests. Interested in Bieber? Join the Bieber Fan group, or make one if it doesn't already exist.

create a group

Latest Groups

Kiss Ur dog

Uncategorized
4
If u love love love dogs-join and meet me in chat at 7-8!

COFFEE LOVERS

Uncategorized
10
This is the club you need to go to when you are thinking about coffee and can't have any. So join this group if you Neeeed coffee every day of your awesome life! Join or die of no caffine!!!!!:)?

people who luv latkes

Uncategorized
2
:p I know latkes are jewish pancakes but my mom ate them when she was 20 or 21.years old . plz type 888 if yall luv eating latkes or latkes with regular syrup . btw if yall never tried latkes before plz type 8888. INGREDIENTS : First grab some ya...

Hate Stupid Girls

Uncategorized
20
lol u hate somebody or a stupid girl??? Did she get ur bf??? This is the perfect group for u
Hello fans; My name is Kayla. I am the creator of this group and the current president. I am glad you joined this group. It's the BEST Harry Potter group out there that will become very popular. I want to try and make it number one, which will be ...

Hot girls livin a life

Uncategorized
8
hto girls are only aloudo n here, cool girls are only aloud on here and we talk and stuff bout things and set people up with boys to get them boyfriends! SO if ur hot and single and looking for a boyfriend cum here and I'll sort it out!
this group is for all girls who are 12+. over here you can talk bout boys, clothes, celebs and everything a girl likes. not only can you do that but also share your secrets. but only share if you wanna. its gonna be fun.
who online kidzworld everyday ! JOIN THIS GROUP THANK YOU . BY: THIS GROUP OWNER :)

Girls Generation

Uncategorized
9
Hi..... whose know girls generation join!!! 9 Members Yoona tiffany yuri taeyeon seohyeon hyoyeon jessica sunny sooyoung pls choose the name of this group members who is ur like.... pLeAsE jOiN oKaY...

Dont Be An Emo Hater

Uncategorized
11
This is a group for emos that are sick of being hated on join if you like..
I love New Moon if you don't then bye bye.I thought New Moon was awesome! And if you did to please come to this club.And comment your favorite part.Mine favorite part was when Jacob turd into a wolf.Did you read the book?Well just come here and co...
who say me your best friends join this group ! (: and thnkx if you join and i also best friends with you (:

I love Kidzworld!

Uncategorized
11
CALLING ALL KIDZWORLD FANS!

Nintendo Group

Uncategorized
7
If you have anything thats nintendo then join

PSP slim group

Uncategorized
1
if you have a psp slim then join

~stylin chics~

Uncategorized
7
looooook, dont join unless ur a stylin chic! i mean like what u wear is ur life! lol add a comment saying what u wear, just 4 funn :) for me it would be skinny jeans, and a t-shirt or sometimes like a v neck or something a little bit more fancy. ...

RPG fan club

Uncategorized
7
if you like RPGs join plz
Have you ever loved someone who thought of you as just a good friend??? If so JOIN this group!!!!

CARMS FAN CLUB

Uncategorized
4
if u like the charms girl group with ashley,taty,and abri

latest forum posts

last one who says smile wins-moved

Last one to say WINTER wins!-moved

Last one to say hello wins-moved

which word first comes to ur mind after re...

LAST ONE TO SAY BACON WINZ!!!

write any kw members name

Last one to say Dream Big wins!

Last one to say cheese wins

Last One To Say 'I'm Beautiful' Wins! :)

What Are You Listening Too Right Now- 2015