Kw-logo-smaller
Can't find a group that interests you? That’s
okay, you can make your own! create group

find a group

KW groups are a fun and cool way to meet other kids.
Find-groups-gary

Find A Group

KW Groups are fun and cool way to meet other kids.

What Are Groups?

KW Groups are places where you and your friends can hang out and talk about similar interests. Interested in Bieber? Join the Bieber Fan group, or make one if it doesn't already exist.

create a group

Latest Groups

I have a good friend so i like to add friends i change the group name sorry

XxCrazyPeoplesxX

Uncategorized
5
You gotta be CRAZZZZZZZZZZZZZZZYYYYYYYYY!!!!!!!!! :P

yasmin

Uncategorized
2
i`m very nice to people plaese be my friends!!!!!!!!!!!

Say cheesseeee!

Uncategorized
8
This club is 4 those out there who love taking pics! These pics can be off anything eg. You, ur mates,nature, cars, cats, dogs & any other things you can think of! You can be a girl/boy/alien 2 join this group! Please leave comment cos u kn...

If someone likes u!!!!

Uncategorized
6
Hey, This group is 4 the ppl that ppl have crushes on.LMAO Plz join if it is TrUe
This group is 4 only ppl who go 4 the Parramatter Eels. It is a footbal team. This team is only in Australia soo i think no one else should join if there livin in another country. LMAO
HIGH CLASS!! If your not a Twilight fan you will auto maticly be kicked out, if you dont follow the rules you will most likely be taken to a vote to be kicked off, cussing is allowed but not nuthin too bad. Let me inform you now you need to take a...
This is a high class club, you will need to pass a test to join we meet every day whenever. If you want more info, just join. But only if your a twilight fan.

****sweet angel****

Uncategorized
9
everyone havin fun
this is a group were we people who have a dad who died can talk about how they feel like me i miss my dad soooooooooooo much and i would wanna just burst my feelings out and right here is were u can
Omg I lovee this girl!! Her B-day Is on "October 19th"!!
Rock on Jess we Lovee you!

WALT DISNEY WORLD

Uncategorized
8
PEOPLE WHOLIKE MICKEY GOOFY DOLAND DUCK PLUTO PETER PAN CAPTIN HOOK TINKER BELL SNOW WHITE STICH HIGH SCHOOL MUSICAL 3

The parormore club

Uncategorized
2
If you are a big fan of parormore than this your group
if u love to wear flip flops then u gotta join this group!!

sandra

Uncategorized
2
if you think you are prtty hott or smart join this group

COOL DUDES COOL GALS

Uncategorized
17
THIS GROUP IS FOR GIRLS OR DUDES.ONLY IF YOU ARE COOL.

nina

Uncategorized
3

rachelrules9's sup...

Uncategorized
38
:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:)

YEAH, IF YOUR MY FRANZ UR THE TITLE!!!! OH QUESTIONZ, ANSWERED ALL THE TIME!! FUN THANGZ, HAPPNIN IN THIS GROUP! KK WELL JOIN PEEPZ! :D

NOTE 2...

latest forum posts

3rd letter Game!

What/How are you feeling right now?

Names From A-Z

LOVE!

Who is your fave Frozen character?

OMG MY BIRTHDAY IS TOMORROW AND I'M FREAKI...