-
x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends ff8c072dd79a91c1300f032d674241a8d64367100ffb1f25fa3f9bec4a05319f
Kidzworld Logo

Dear Dish-It, I've Always Thought She Was Hot


Dear Dish-It, is here to whisper "ttyl after I've thought about this some more".


Dear Dish-It,

Well, there is this girl. And she REALLY likes me. She's a pretty good friend too. I always thought she was HOT, but if we go out, won't that wreck our friendship? She asked me out and I was afraid to say no cuz I thought she'd get upset and cry and stuff - and she IS my friend. She's HOT and nice and all that, and I mean HOT! Write!
Ben54


Dear Ben54,

So this friend of yours, is she HOT? Cuz that's all I really got from your letter. You didn't say anything about why she was a great friend, what you two had in common or really any good reason for the two of you to go out. You just didn't want to hear her cry and you think it would be cool to date her cuz she's HOT. Sorry, that's just not gonna work. Of course you will ruin your friendship if you say yes - you'd be dating her for all the wrong reasons. And that will make her cry a whole lot more than if you are just honest and let her know that you're worried that dating will ruin what you already have. Whether she's HOT or not.


So, ya gotta burnin' question? Need some love directions? Thinkin' 'bout stuff like depression, sex,how ya feel 'bout YOURSELF (that's called "self-esteem"), boyfriends, girlfriends, losin' old friends, bullyin' or peer pressure, but too scared to ask the parents? Don't be scared to .


Related Stories:

  • Dear Dish-It, I'm Going Crazy Without a GF
  • Dear Dish-It, I'm Really Stuck on This Girl
  • Dear Dish-It, I'd Rather Be Friends Than Enemies
  • More Great Advice from Dish-It!
  • 15 Comments

    Related Stories

    I like this boy and he likes me too... a bit. My friend had this plan, to get the boy to like me,...
    F1134249872484

    Online Dating - Yay or Nay?

    • Yeah, I'm all for online dating.
    • No way. Online dating is silly.
    • I'm not sure, I've never dated anyone online.
    • I'm not allowed to date yet.

    Dear Dish-It In The Forums

    AmayahG
    AmayahG posted in Friends:
    Me and my friend have been friends since kindergarden. She know that I get bullied a lot but now she is talking about me behind my back. What should I d o?
    reply about 4 hours
    LUCYQWERTY123
    "PuppyLover242" wrote:yup, my older sister never wants to take part, neither does one of my bros, and my mom recently broke her knee, so our time is messed up lately... even  before tho, never any time... Dont worry alot now ..keep hope i am sure there will be just one day u will get along :)
    reply 1 day
    PuppyLover242
    yup, my older sister never wants to take part, neither does one of my bros, and my mom recently broke her knee, so our time is messed up lately... even  before tho, never any time...
    reply 1 day
    LUCYQWERTY123
    "PuppyLover242" wrote:everyone is always doing something have u at least asked them if its ok only one night just sit together and watch a movie or put music and dance together??
    reply 1 day
    PuppyLover242
    everyone is always doing something
    reply 1 day