-
x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends ff8c072dd79a91c1300f032d674241a8d64367100ffb1f25fa3f9bec4a05319f
Kidzworld Logo

Bow Wow Unleashed Interview

By: Sindy

Bow Wow is ready to take on the world, again. And, if his new album, Unleashed, isn't enough to do it - he's also got new flicks and a TV show! I was lucky enough to score some talk-time with the dawg himself and decided to let you guys ask him most of the questions! Check it out!

Sindy: Hey, Bow Wow! We have a lot of Kidzworld members who totally love you and we're letting them ask the questions today.

Bow Wow: Cool. That's cool.

Sindy: Here's the first one: sexigurl3469 wants to know if you feel your music has changed now that you're older?

Bow Wow: I feel great because it's kinda like the new Bow Wow. Everyone was testing me, as far as me growing up and maturing, I love it. There's definitely a new image for me.

Sindy: A lot of members are excited about your new tour that's been lined up and they'd like to know what it's going to be like. Any surprises?

Bow Wow: Oh yeah, most definitely! Definitely some surprises! It's definitely different from the other tours that I've done. It's definitely a new thing. I'm doing different things and I'm really going to surprise a lot of fans when they come and see me perform. Even my wardrobe is different and it's definitely going to be fun. I'd like to see the crowd's response when they see me.

Sindy: Very cool. I'm excited for it. A member named luvbowwow4ever wants to know if you ever get tired of touring and just want to go home?

Bow Wow: Oh yeah, you always get like that - without a doubt! I mean almost every other day I get like that. Sometimes it seems like it's too much.

Sindy: Since you can't just up and leave, how do you get over that feeling?

Bow Wow: I just think about the fans, you know? People paid money to come and see me, so when I get like that I think of the fans. It's kind of crazy, man, but anytime situations like that occur, I just think about the people and how upset they would be. I don't want to make the people upset because then they won't go out and support me. I'm always thinking about the people.

Sindy: Lately you've been sporting a pretty fierce tattoo. Members like Jozzette and Babby_bribri wanna know if it's real or not?

Bow Wow: Oh, it's real.

Sindy: Did ya worry about getting something so permanent?

Bow Wow: Nah! Not at all. Not at all. I knew what I wanted.

  • Click here for more with Bow Wow!

    Related Stories:

  • Like Mike Movie Review Starring Bow Wow

  • Lil Bow Wow - Beware of Video

  • Check Out More Interviews and CD Reviews!
  • 0 Comments

    Related Stories

    F1060197791843

    Name of Bow Wow's Clothing Line?

    • Shad-Mo.
    • Moss.
    • Shago.
    • Bow Wow Wear.

    Entertainment In The Forums

    starb323
    starb323 posted in Celebs:
    I think she played well as Hermione (You did it right) because when she was sitting at the dinner table as Belle, she just sat there with this scary smirk on her face. Lol  :)
    reply about 10 hours
    TornadoJoplin
    TornadoJoplin posted in Celebs:
    I know my Spelling wasn't great for Hermione, But don't judge lol... Comment who you think she played better!
    reply about 10 hours
    KuteDoll14
    KuteDoll14 posted in Celebs:
    E pagli chinte parli send me a friend requestur dear Kamolinee. I like jb b cuz of his voice but his hair cut is horrible his hair looks like ####
    reply about 22 hours
    boredlol
    Does Pokemon Adventures count? If it does, then thats it!
    reply about 23 hours
    drowning
    drowning posted in Latest Trends:
    EXID: >> 아예 (Ah Yeah) and Up & Down. Uniq: >> Best Friend and Luv Again. Twice: >> Knock Knock and OOH-AHH하게. BTS: >> I NEED U and Fire. Red Velvet: >> Dumb Dumb. VIXX: >> Error and 저주인형 (VOODOO DOLL) BTOB: >> MOVIE. Dynamic Duo: >> Nosedive. CL: >> Hello B----es and 나쁜 기집애 (THE BADDEST FEMALE). Got7: >>  A, Girls Girls Girls, If You Do, Just Right. BIG BANG: >> Who You?, F--- It, Last Dance, BAE BAE, Zutter, Let's Not Fall In Love, Bang Bang Bang, Sober, Ringa Linga, Heartbreaker, Good Boy, Fantastic Baby. Zion.T: >> No Make Up, Click Me, Eat, The Song, Complex. Mad Clown: >> Lost Without You. EXO: >> Lotto, Overdose, Call Me Baby. 24K: >> Superfly and Still 24K. BLACKPINK: >> 붐바야. Boys Republic: >> Get Down. 2NE1: >> Gotta Be You. Beyond the History: >> Might Just Die. 4Minute: >> Crazy.
    reply 1 day