-
x

Meet New Friends!

Recommended friends are based on your interests. Make sure they are up to date.

Friends
Kidzworld Logo

Sindy's Blog - November 18, 2004

November 18, 2004

I totally do not understand people sometimes! A.J. is acting way weird lately - being really snappy with me and stuff. I finally asked her what her problem was and she said its cuz I've haven't been paying enough attention to her! Can you believe that?

Okay, so I'm aware that I've been totally caught up with the play and stuff and we haven't been hanging out as much as we did this summer, but it's not cuz I don't wanna be her friend or anything. It's just that I've pretty much been going to school and then going straight to the drama room so I can work on the play for a few hours after classes are over.

I don't want to make her mad or upset but I honestly don't know when I'll have time for one on one A.J. time in the near future. I suggested that she come by and chill in the drama room one day after school with me, Kaelin and Anna but she freaked when I suggested it! Said she wasn't interested in hanging with my friends - and that maybe she just needed to distance herself from me altogether. How harsh is that?

Yeah, so I'm kind of bummed but I don't know what to do. I'm gonna continue to try to include her in things, but if she's going to be so demanding than maybe it's best we go our separate ways. It just sucks so much! I absolutely hate fighting with my friends.

Any of you have any ? Am I being a total jerk by not spending as much time with A.J.? What can I do to make things better? Let me know...

Peace Out,

Sindy

Related Stories:

  • Sindy's Blog - November 4, 2002
  • Simon's Blog - October 26, 2004
  • Sindy's Blog - October 21, 2004
  • Find Out What Else is Happening in Sindy and Simon's Lives Right Here!
  • 1 Comment

    Related Stories

    F1099082415593

    Who Do You Think is Right - Sindy or A.J.?

    • A.J. is totally right. Sindy needs to start paying more attention to her.
    • Sindy is right - A.J. is way outta line.
    • I think they're both being stubborn.

    Dear Dish-It In The Forums

    Kirsteeeeen
    Kirsteeeeen posted in Friends:
    Is there a particular reason or situation causing you to feel this way? I can't provide much advice other than talk to them about it. Communication is important.
    reply about 18 hours
    Arenl
    Arenl posted in Friends:
    He is a jerk, but then what ?? He is your best friend . Maybe you should tell him to sleep for an extra hour. It may be a lack of sleep.
    reply about 21 hours
    KittyCheshire
    KittyCheshire posted in Friends:
    My BFFEL (best friend for eternal life) is being a jerk after we have been friends for a long time. What should I do?
    reply about 21 hours
    PittsburghPenguinsFanatic
    "aftershock" wrote: "NicolletteA" wrote: no. and you sound like the marketing people that stop me at the mall.  :/ lol, I'm not, i just kno someone whos making a new app and wanted to see if any1 would use it.   BTW what do u say to the marketing people at the mall? No. I don't like those people at the mall. Sometimes, they ask my family and I (usually directed at my mom and sister, but sometimes at me, too. Even though I'm under 13. Not for long though.) if they want their hair done. And sometimes I'm so tempted to say, "No thank you. I did my hair today. Do you think I want it done?" But of course I never do. It's kinda disrespectful. So we just usually say No thank you. My mom, sister, and I now have a solution for that (my idea when I was maybe ages 9-11) Don't make eye contact with them and pretend that they aren't there.
    reply 1 day
    BookWorm86
    This is GREAT advice! Thx a lot StephRox!:) I have a younger brother & he can be EXASPERATING at times lol! Great advice!!:D
    reply 1 day