Kw-logo-smaller

Get the Look :: Avril Lavigne

Avril Lavigne just released her third album, The Best Damn Thing, so it's the perfect time to get caught up on her celebrity style. Find out how to get her look right here!

Dress like a punk princess, just like Avril Lavigne!
Get Avril Lavigne's Look

Sk8ter Gurl

Avril Lavigne burst onto the music scene with her debut album, Let Go, back in 2002. Those were the days of suspenders, neckties and Dickies, but these days, she opts for a more glamorous style of dresses, platinum blonde hair and - gasp! - [KWLINK ]make-up[/KWLINK]! Maybe it's cuz of Sum 41 frontman Deryck Whibley, who she married on July 15, 2006, or maybe she's just embraced her inner girlieness. But whatever it is, she looks great! You'll usually catch Avril wearing jeans, graphic T-shirts, stripes, skulls and crossbones and a whole lot of black!

The Best Damn Style

In the music video for her latest single, Girlfriend, Avril Lavigne rocks the punk princess look with a graphic tee, plaid miniskirt and athletic socks paired with black high heels. And she has hot pink hair extensions that are reminiscent of Christina Aguilera. But you gotta admit, Avril pulls 'em off way better than the Dirrty girl ever could!

Related Stories:
14 Comments

latest videos

Poll1

Fave Thing About Avril?

  • Her tunes! They rock and they're original.
  • She doesn't follow the rules.
  • The fact that she plays guitar is way cool.
  • Ain't nothin' cool about Avril!

related stories

Who's that skater girl always causin' a commotion? It's singer/songwriter Avril Lavigne whose new...

Dear Dish-It in the forums

sweettoothfan
I'm 15 and a skinny person with a fat belly. On the other hand, my sister who is 14 has an athletic body. Does it make it weird? 
reply 40 minutes
Delancey
Delancey posted in Style:
A pink t-shirt and a white leggings. :p 
reply about 4 hours
Delancey
Delancey posted in Family Issues:
Yep , agreed with other members. Just try to understand their situation, things get better just give them sometime. And you're thinking wrong, your parents even pay attention to you but they just don't show it. And doing things by your own isn't bad, even it's good habit. If you've any problem to do things of your own then you can tell your mom. I'm sure she'll help you. It'll get better! :)
reply about 4 hours
Delancey
Delancey posted in Friends:
Talk with your friends, ask them that what happened and why they're doing such weird things. I know it's quite annoying. Otherwise, you ignore them too. If you ignore them few days , they'll stop doing such idiotic things.
reply about 4 hours
Delancey
Delancey posted in Friends:
I think you should talk with a trusted adult or you can tell to your best friend's parents. If she bothers you again and too much then ignore her few days then she will stop this. I hope this'll work!
reply about 4 hours

play online games